dinsdag 5 augustus 2014

Augustus boekfoto uitdaging dag 1 t/m 5

Op de blog van Serendipity Books loopt deze maand de 31 dagen boekfoto uitdaging. Bij iedere dag in de maand augustus hoort een opdracht, welke je op de afbeelding hiernaast kunt zien. Via Facebook en Twitter plaats ik al elke dag de foto die bij die dag hoort. Hier zal ik zo nu en dan tussendoor even een overzicht geven van mijn bijdrages. Vandaag het overzicht van dag 1 t/m 5.

Dag 1: Favoriete boek van het afgelopen jaar.
Dit was meteen een lastige opgave. Ik heb het afgelopen jaar zo veel mooie boeken gelezen dat ik even moest nadenken over mijn keuze. Uiteindelijk ben ik voor A.J. Kazinski - De laatste goede man gegaan omdat de spanning in dit boek vanaf het begin tot het einde erin zat en ik het een goed opgebouwd verhaal vond.
Dag 2: Een boek dat je iedereen zou aanraden.
Er zijn heel veel goede boeken verschenen, en velen daarvan zijn ook al bekend bij het grotere publiek. Ik heb er daarom voor gekozen om een boek aan te raden wat juist wat minder bekend is, maar daardoor zeker niet minder de moeite waard. Daarom was mijn keuze voor vandaag Glenys Carl - Hou mijn hand vast

Dag 3: Favoriete serie
Mijn favoriete serie is absoluut De Wetten van de Magie, geschreven door Terry Goodkind. Eigenlijk lees ik nauwelijks Fantasy, maar deze serie vond ik echt voortreffelijk en realistisch geschreven. De serie is ook verfilmd, maar daarover was ik dan weer iets minder enthousiast.

Dag 4: Beste boek van je favoriete serie
Dat moet dan toch het boek zijn waarmee het allemaal begon, deel 1 van de serie. Dit is de Eerste wet - Zwaard van de waarheid
Dag 5: Een boek dat je vrolijk maakt
Mijn keuze voor deze dag is gevallen op Ilse Spall - Blind date. Hier heb ik smakelijk om kunnen lachen. Mijn recensie van dit boek vind je hier.

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...